نوشته شده توسط : امین

 

انواع جراحی زیبایی
- جراحی سینه
خانم ها ممکن است به دلایل مختلف بدنبال جراحی سینه برای بهبود ظاهر بدن خود باشند.
روش های مختلفی برای جراحی زیبایی سینه در خانم ها وجود دارد. مثل لیفت، پروتز و...

انواع روش های جراحی سینه عبارتند از:
افزایش سایز سینه ها:
این کار به کمک پروتز ها و هم چنین تزریق چربی به فرد قابل انجام می باشد.
گاهی فرد به دلیل سایز کوچک سینه ها تصمیم به این جراحی می گیرد.
قرینه کردن سینه ها:
گاهی مشکل عدم قرینگی وجود دارد و فرد نیاز به جراحی زیبایی سینه پیدا می کند. گاهی نیز تغییرات ظاهری بدن در اثر بارداری و شیردهی فرد را متمایل به جراحی زیبایی سینه می کند.
لیفت سینه ها:

گاهی در اثر بارداری و یا کاهش وزن، بخشی از پوست فرد افتاده می شود و در ظاهر و زیبایی اندام وی اثر می گذارد.
با جراحی و لیفت قسمت های افتاده می توان این مشکل را رفع کرد.
علاوه بر بارداری و شیردهی؛ گاهی نیز در اثر افزایش سن و تغییرات پوستی، بدن فرد افتاده می شود و سینه ها نیاز به لیفت پیدا می کنند.
بانوان با انجام جراحی های زیبایی پیکر، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.
کاهش سایز سینه ها:
این جراحی به دلایل متفاوتی انجام می شود.
گاهی وزن زیاد سینه ها، برای فرد ناراحتی های فیزیکی ایجاد می کند . در نتیجه کاهش سایز سینه ها، سبب تسکین درد فرد خواهد شد.
گاهی نیز به دلایل زیبایی فرد نیاز به انجام جراحی زیبایی سینه پیدا می کند.

 

یکی از عمل های جراحی زیبایی که توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است، عمل لیفت سینه یا همان ماستوپکسی است که مربوط به رفع افتادگی های سینه و رفع برخی از نابهنجاری های آن است. بسیاری از خانم هایی که بر اثر عواملی هچون کاهش یا افزایش وزن، حاملگی، شیردهی، روند طبیعی پیری، جاذبه و وراثت دچار افتادگی سینه و تغییر شکل آن می شوند چاره ای جز عمل لیفت سینه برای خود نمی بینند. عمل لیفت سینه تحت بیهوشی عمومی صورت می گیرد و بین 5/1 تا 2 ساعت و حتی بیشتر طول می کشد. در صورت عدم بروز مشکل خاصی در فرایند جراحی لیفت سینه، نیازی به به بستری شدن بیمار نمی باشد و بلافاصله مرخص می گردد. عمل لیفت سینه به روش های مختلفی صورت می گیرد که این خود بسته به نوع افتادگی سینه یا سایر ناهنجاری های سینه در بیماران مختلف، از یک نفر به نفر دیگر فرق می کند.
جراحی لیفت سینه با ایجاد نوعی برش در سینه و برداشتن پوست اضافی سینه و در نتیجه بالا کشیدن سینه صورت می گیرد. برای افرادی که سینه های کوچکی و درنتیجه افتادگی کمتری دارند، سایز برش ها از سایز استاندارد کوچک تر خواهد بود و همزمان می توان عمل پروتز سینه را برای آنها انجام داد. از سوی دیگر افرادی که علاوه بر افتادگی سینه با مشکل بزرگی سینه مواجه هستند، می توان علاوه بر عمل لیفت سینه، کاهش سایز سینه را برای آنها انجام داد. نوع تکنینک مورد استفاده در عمل لیفت سینه به عوامل مختلفی همچون میزان افتادگی و شل شدگی سینه، فرم و سایز سینه، موقعیت نوک سینه، کیفیت پوست بیمار و خاصیت کشیدگی یا ارتجاعی آن، حجم پوست مازاد سینه و.... بستگی دارد. انواع برش هایی که در لیفت سینه می توان از آن استفاده کرد عبارتند از برش دایره ای به دور هاله سینه(dount)، برش طراحی به صورت سوراخ کلید (lolly pop,keyhole)، طراحی لنگر شکل یا Tمعکوس و لیفت سینه هلالی.
دکترا حمیرا لعل خوشاب؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک، ارائه دهندۀ خدمات در زمینۀ جراحی لیفت سینه.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , بیماری لیپودما و درمان آن , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق ژل و فیلر , پیلینگ شیمیایی , لیپوساکش ساق پا , ,
:: برچسب‌ها: خطرات ليفتينگ سينه , هزینه ليفت سينه با نخ , دوران نقاهت بعد از ليفت سينه , بهترين جراح ليفت سينه , بالا كشيدن سينه ها بدون جراحي , مراقبت بعد از عمل ليفت سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

معرفی مدل های تلفن پاناسونیک

امروزه یکی از بهترین دستگاه هایی که ارتباط از راه دور را میسر میسازد تلفن است. با وجود تکنولوژی های زیاد دیگری از جمله ارتباطات اینترنتی باز هم تلفن محبوبترین وسیله برای برقراری ارتباط از فواصل دور از هم است.

در دهم مارس 1876 الکساندر گراهام بل از ماساچوست بُستن موفق به اختراع تلفن گرديد.

تاریخچه استفاده از تلفن در ایران در سال ۱۲۶۵ شمسی مصادف با ۱۸۸۶ میلادی است که برای اولین بار، یک رشته سیم تلفن بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول ۷/۸ کیلومتر توسط بوآتال بلژیکی که امتیاز راه آهن ری را داشت کشیده شد.

مرکز تلفن اکباتان در سال ۱۳۱۶ شمسی به ۶۰۰ شماره تلفن رسید و دو سال بعد بهره‌برداری شد و در سال ۱۳۳۷ به ۱۳ هزار شماره توسعه یافت. خطوط تلفن جدید یا کاریر نیز پس از شهریور ۱۳۲۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ارتباط تلفنی بین تهران و سایر شهرها گسترش یافت و مراکز تلفنی تهران یکی پس از دیگری تأسیس شد.

پس از آن به سرعت خطوط تلفن در بین کاربران تقسیم شد و مردم هم برای استفاده های خانگی و هم برای استفاده های اداری از این وسیله استفاده کردند. اما برای استفاده های اداری قاعدتا مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد.

از جمله مشکلات مهم در این زمینه اشغالی خطوط است. اگر تعداد خطوط کمی دارید و زنگ خور تلفن زیادی دارید شما هم حتما با این مشکل مواجه شده اید.با توجه به محدودیت های قانونی که در واگذاری تعداد خطوط تلفن شهری برای هر ملک وجود دارد قطعا نمیتوانید برای هر کارمند یک خط شهری در نظر بگیرید.

علاوه بر این اگر تعداد خطوط خیلی زیادی داشته باشید مشتریان گیج شوند و نتوانند با بخش مورد نظر خود تماس بگیرند.

راه حل تمام مشکلات موجود برای کسب و کار های کوچک تا بزرگ دستگاه های سانترال یا مراکز تلفن سانترال هستند. در یک سیستم سانترال تلفن تعدادی خط تلفن در پورت ورودی قرار می گیرند و با یک نسبت منطقی به پورت های خروجی تبدیل می شوند.

برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن سانترال است.برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند.

مهمترین عامل برای انتخاب بین مدل های مختلف این دستگاه ها تعداد خطوط شهری و داخلی های مورد نیاز شما است. این دستگاه ها بر اساس نوع ظرفیت به دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم می شوند. مدل TES824 و TEM824 دو دستگاه کم ظرفیت پاناسونیک هستند که برای کسب و کارهای کوچک مناسب است.ظرفیت این دستگاه ها تا حداکثر ارتقا ، ۸ به ۲۴ است (یعنی دستگاه با گرفتن ۸ خط شهری به شما ۲۴ داخلی ارائه میدهد).اگر تعداد خطوط شهری یا تعداد کارمندانی که می خواهید برای آن ها داخلی در نظر بگیرید بیشتر از تعداد گفته شده است شما باید به سراغ دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک بروید.

سری TDA شامل مدل های TDA100,TDA200,TDA600,TDA100D,TDA100DBP,TDA100DBA این دستگاه ها با ظرفیت های مختلف و البته قابلیت اضافه کردن کارت های ارتقا و امکانات بیشتر تولید و طراحی شده. ظرفیت این دستگاه ها با توجه به کارتهای انتخاب شده ی شما مشخص می شود .این مدل دستگاه های سانترال بیشتر در سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و از سیستم دیجیتال برای برقراری ارتباط بهتر استفاده می کند.

سری TDE که شامل TDE100,TDE200,TDE600 دستگاه های تحت شبکه و البته پر ظرفیت پاناسونیک هستند که از طریق شبکه نصب و راه اندازی می شوند.

سانترال های تحت شبکه  سری KX-NS  پاناسونیک سانترال های نسل بعد از سری KX-TDE  می باشد که هم برای دفاتر با کسب و کارکوچک مناسب است و هم دفاتر با کسب و کار بزرگ. پیشرفته‌ترین نوع دستگاه سانترال، تحت شبکه می‌باشد که قابلیت برقراری تماس داخلی بین شرکت‌ها و سازمانهای خود را در هر نقطه از دنیا را دارد و کاربران این دستگاه قادر خواهند بود ارتباطات خود را بواسطه سرویس VOIP از طریق اینترنت برقرار نمایند. هزینه مکالمات تلفنی بین‎المللی با این روش مقرون به صرفه می‌باشد

این سری شامل مدل های:KX-NS300/KX-NS500/KXNS700/KX-NS1000  است که هر مدل مخصوص منطقه خاصی از دنیا طراحی و بفروش می رسد .در این میان سانترال مدل KX-NS500 به دلیل دارا بودن ماژول پورت داخلی و شهری  بیشتر نسبت به دو مدل دیگر مخصوص منطقه خاور میانه طراحی شده است . سانترال مدل KX-NS1000 بصورت یک IP PBX است که بیشتر برای یکپارچه کردن چندین سانترال پاناسونیک استفاده می شود که با استفاده از پروتکل SIP قابلیت ارائه تا 8000 پورت می باشد.

یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.

با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

قابلیت های دستگاه سانترال پاناسونیک:

مدیریت هزینه ها

گزارش گیری از وضعیت تماس ها

تماس داخلی رایگان

اعمال محدودیت زمان تماس

کنفرانس کردن از طریق تلفن

انتقال تماس

برنامه ریزی در چند حالت

از دیگر مزایای این مراکز میتوان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA) اشاره نمود . در مراکز تلفن سانترال همه چیز در کنترل ماست از امکان محدود نمودن داخلی ها در شماره گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت

مزایای دستگاه های سانترال و تلفن های پاناسونیک

امروزه همه شرکت ها با واژه سانترال آشنایی دارند.سانترال به دستگاهی گفته می شود که می تواند در حوزه ارتباطات به شرکت ها کمک شایانی کند.

تصور کنید شرکتی با 20 کارمند دارید، تهیه یک خط شهری برای هر کارمند امری غیر منطقی است به این دلیل که هم هزینه زیادی در بر دارد و هم با توجه به محدودیت های شرکت مخابرات این امکان وجود ندارد.علاوه بر آن مدیریت همه این خطوط کاری واقعا سخت است.تصور کنید در پایان هر ماه با تعداد زیادی قبض تلفن رو به رو خواهید شد.

در حال حاضر سیستم مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری و شرکت های کوچک و بزرگ نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند .

در گذشته بیشتر ارتباطات تجاری به صورت حضوری یا از طریق نامه های اداری انجام می شد.چندی بعد با فراگیر شدن تلفن اوضاع بهتر شد و به صورت غیر حضوری نیز ارتباطات میسر شد.اما برای کسب و کار ها و شرکت ها که مشتریان زیادی داشتند هنوز هم مشکلاتی پیش می آمد.

اشغال بودن خطوط بزرگ ترین و مهمترین مشکل موجود برای تلفن ها بود.اگر مشتری چند بار با تلفن شرکتی خاص تماس بگیرد و تلفن اشغال باشد مشخص است که خسته شده و به دنبال شرکتی دیگر که رقیب شرکت فوق است می رود.با بیشتر کردن تعداد خطوط تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد.

اما برای تعداد خطوط هم محدودیت های قانونی وجود دارد و هم باعث گیج شدن مشتری ها خواهد شد.

علاوه بر آن اینکه هر خط مربوط به چه شخصی در داخل شرکت است باعث سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.

اما راه حل چیست؟ به منظور ایجاد شبکه های خصوصی در ادارات و کمپانی های بزرگ و کوچک از سانترال استفاده می شود در یک سیستم سانترال تعداد ی خط ازاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود که این امر می تواند سازوکاری برای بهینه سازی استفاده از خطوط تلفن خصوصا در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی به وجود اورد .

دستگاه سانترال می تواند با توجه به تعداد خط شهری موجود برای شرکت شما تعدادی داخلی ارائه دهد.

دستگاه های سانترال در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده که می تواند هم برای دفتر های کوچک مورد استفاده قرار گیرد هم برای کارخانه های بزرگ.دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است.البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند جای محصولات سری TDA  را گرفته است.

این دستگاه ها با اضافه کردن کارت های مختلف می توانند هم ظرفیت زیادی به شرکت ارائه دهد و هم امکانات مختلف و متنوع را در اختیار شرکت قرار دهد.

دستگاه های کم ظرفیت مناسب برای کسب و کار های کوچک است و قیمت پایین تری نسب به دستگاه های دیگر دارد و می تواند در حالت فول ظرفیت تا 24 داخلی و 8 خط شهری را پشتیبانی کند.این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است.

با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

مزیت دیگر آن این است که می توانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید ( هولد کنید ) یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور انتقال بدهد به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی.

منشی اتوماتیک مهمترین ویژگی این دستگاه ها است که به وسیله آن هر شخصی در هنگام تماس با شرکت پیغام واحد را می شنود، مثل واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره .

از دیگر مزایای تلفن سانترال کنترل هر داخلی است که می توان برای کنترل هزینه تلفن از تماس کارکنان شرکت به بیرون جلوگیری کرد.

سایر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت نصب کارت نمایشگر شماره، واحد پذیرش تماس سه مرحله ای DISA ، پیج کردن اعضا، تخصیص زمان بندی برای ساعت ناهار اداره و ...

تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد می باشد که میتوانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم.

برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال است.برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

تلفن های سانترال برند پاناسونیک با کاربری آسان، طراحی شیک و کارایی فوق العاده می تواند پاسخگویی تمام نیازهای شما باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را مرتفع می کنند.

این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارند .

تلفن های هایبرید یا دیجیتال تلفن های مخصوص برنامه ریزی و اپراتوری هستند که هر کدام برای دستگاه متناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد و برنامه ریزی مرکز به وسیله آن ها صورت می گیرد.این تلفن ها با توجه به قابلیت ها و دکمه هایی که روی آن تعبیه شده معمولا برای مصارف مدیریتی و اپراتوری مورد استفاده قرار میگیرد . یعنی برای افرادی که با تلفن زیاد سر و کار دارند.برای سایر داخلی ها قرار دادن این تلفن ها نه ضروری است و نه صرفه اقتصادی دارد.

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را می توان بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

گوشی های تلفن آنالوگ و یا معمولی که کارایی آنها از تلفن های استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیت های سیستم از طریق کد انجام می پذیرد. این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد

گوشی های تلفن سانترال  این نوع از تلفن ها قیمت بالاتری از گوشی های تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز می باشند.

گوشی های تلفن تحت شبکه که دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP می باشند . گوشی های استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشی های SIP می توان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود . در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP می توان گوشی سایر برندها را نیز بر روی مرکز نصب نمود.

در گذشته های دور راه های ارتباط از راه دور بسیار ابتدایی بودند.از این راه ها می توان به ارتباط از طریق دود آتش بین سرخپوستان اشاره کرد.

اما با گذشت زمان این راه ها پیشرفته تر شد و با تلگراف و نامه ادامه پیدا کرد.عصر حاضر را می توان عصر اختراعات تکنولوژی نامید. بطوریکه می توان این ادعا را داشت که اختراعاتی که در یک قرن اخیر ثبت شده اند به اندازه کل اختراعات بشر در گذشته می باشد. تلفن یکی از مهمترین اختراعات بشر است .نخستین تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. تلفن، بعد از اختراع کامل توسط بل به سرعت اشاعه یافت و سیم‌های آن از شهری به شهر دیگر کشیده شد.

تلفن ارتباط سریع و فوری از راه دور را میان نقاطی که می‌توانند سیم‌کشی بشوند، ممکن ساخت.اما این پایان راه نبود و تلفن ها امروزه علاوه بر ارتباط قابلیت های دیگری نیز برای ما به همراه دارند.

امروزه برای برخی کسب و کار ها تلفن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مشتریان به ندرت برای برخی خرید های خود به صورت حضوری مراجعه می کنند.

اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که تلفن برایتان ضروری است حتما با مشکلاتی که خطوط شهری تلفن دارند مانند اشغالی خط و غیره برخورد کرده اید.

در ابتدا اگر تعداد کارمندان زیادی دارید که مشتریان با آن ها در ارتباط هستند شما باید برای آن ها تلفن هایی مجزا در نظر بگیرید. این مسئله خود مشکلاتی را در بر دارد که مدیریت کردن هر کدام از تلفن ها و خطوط سخت است و ممکن است با مشکل اشغالی خطوط مواجه شوید.

اگر مشتری چندین بار با تلفن شرکت شما تماس بگیرد و تلفن اشغال باشد مشخص است که خسته شده و با تلفن شرکت رقیب شما تماس خواهد گرفت.با بیشتر کردن تعداد خطوط تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد. اما همانطور که می دانید تعداد خطوطی که مخابرات برای هر ملک ارائه می دهد محدودیت دارد و نمی توان تعداد زیادی خط تلفن شهری تهیه کرد.

علاوه بر آن برای مشتری سخت است که هر خط مربوط به کدام شخص در شرکت است و باعث سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها همراه با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.

به زبان ساده تر شما با استفاده از دستگاه سانترال می توانید با داشتن تعدادی خط شهری تعداد بیشتری داخلی را در داخل شرکت داشته باشید.

با توجه به مکانیسم دستگاه سانترال تعدادی خط شهری وارد این دستگاه شده و تعدادی داخلی نیز در خروجی به شرکت ارائه می دهد که البته این تعداد بستگی به ظرفیت دستگاه سانترال دارد.

برند پاناسونیک یکی از اولین شرکت هایی است که اقدام به تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال کرده است. برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

 مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته میکند.

 این برند در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شد و در سال  ۲۰۱۲ به‌ عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. شرکت پاناسونیک هم ‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین ها و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی دز ایران و جهان می باشد.

امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها و ادارات دولتی را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند.

دستگاه های کم ظرفیت این برند مناسب برای کسب و کار های کوچک تا متوسط است.

این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است و از ظرفیت 3 به 8 شروع می شود و به وسیله کارت های ارتقای 3 به 8 و 2 به 8 تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع خود می توانند گزینه بسیار خوبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک برخلاف قیمت بسیار مناسب و پایینی که دارند بخش بزرگی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و قابلیت این را دارند که آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما برنامه ریزی کرد تا نهایت بهره را از این دستگاه ببرید.

دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است. ظرفیت این دستگاه‌ها با توجه به کارت‌های انتخاب شده از سوی مشتریان تعیین می‌شود. این نوع دستگاه‌های سانترال که بیشتر در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کاربرد دارد، برای برقراری ارتباط بهتر از سیستم دیجیتال استفاده می‌کند .

البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند. این دستگاه با قابلیت تحت شبکه بودن می تواند با دستگاه های دیگر مانند خودش ارتباط برقرار کند. بدین صورت که بدون گرفتن شماره شهری و یا بین شهری، با شماره گیری داخلی مورد نظر، با یک دستگاه دیگر در یک مجموعه دیگر ارتباط برقرار کند.

 یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.

از مزایای این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد :

محدودیت تماس

 بستن صفر و شماره شهرستان

 تایمر گذاشتن

عدم دسترسی به خط شهری جهت برقراری تماس

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

محدودیت زمان تماس

پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری

امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA)

قفل الکترونیکی خط داخلی

مدیریت هزینه

پیام انتظار

آیفون، درب باز کن و زنگ درب

حالت روز/ شب / ناهار

پیغام گیر



:: موضوعات مرتبط: کرایولیپولیز , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , بیماری لیپودما و درمان آن , شکم آبجو چیست؟ , اقدامات قبل و بعد از جراحی زیبائی شکم , پوست و زیبائی , لاغری و تناسب اندام , لیپولیز لیزری , جراحی پلک , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه های سری NS , تلفن سانترال , پاناسونیک , سانترال مدل KX-NS500 , سانترال های تحت شبکه سری KX-NS ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین


برند

برند احساس و ادراکی است که درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان در ذهن کاربران و مصرف کنندگان شکل میگیرد
برندینگ چیست؟

ابتدایی ترین مفهوم برای برندینگ به معنی دادن وعده در خصوص یک برند و سپس ارائه تعهد انجام آن کار می باشد.

در حقیقت برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار اعم از کوچک و بزرگ, جزئی و یا تجاری است. یک استراتژی برندینگ موثر در یک بازار رقابتی فزاینده به شما حاشیه ی عمده می بخشد. اما حقیقتاً برندینگ به چه معناست و چگونه روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟

اگر بخواهیم دلایل پیشرفت یک شرکت و یا یک کارخانه را ارزیابی کنیم ، میتوانیم به وضعیت برند آن شرکت دقت کنیم که آیا محصولات این کارخانه یک برند شناخته شده است یا خیر ؟ بازخورد ها در رابطه با برندش چگونه بوده است ؟
برندسازی یا برندینگ (Branding) فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می­شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه­ گذاری در آینده است. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها ترجیح و  انتخاب نمایند.


برندسازی یا Branding چیست؟
برای این منظور هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند:
تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و اسپانسرینگ، خدمات مشتری.

تعریف برندسازی یا برندینگ از نظر بزرگان
به طور کلی برندینگ یا برندسازی، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر مخاطبان افزایش می‌یابد.
برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست.
هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.
اَل ریس، لورا ریس، سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند یا Brand Positioning،
نامگذاری برند،
انتخاب رنگ و طراحی شخصیت بصری برند( لوگو، آرم و…)،
توسعه برند،
ارزش برند و… می‌باشد.


کمپین برندینگ چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد

یکپارچه باشد(Integrated)
برند نیز مانند ارکستر، یک رهبر واحد می‌خواهد که صدای واحدی از آن شنیده شود وگرنه هرکس ساز خودش را می‌زند و صداهای ناهنجار تولید شده موجب دفع مخاطب و ایجاد تصویر ذهنی نامناسب از برند و در نتیجه بیماری چند شخصیتی برند(Brand Schizophrenia) می‌شود. این بیماری از آنجا ناشی می‌شود که مدیر فروش برای خودش می‌فروشد، مدیر تبلیغات برای خودش تبلیغ می‌کند، مدیر روابط عمومی برای خودش روابط عمومی انجام می‌دهد و... در بهترین حالت‌ (که امروز در ایران رایج شده است) هر کدام برای خود یک کمپین مجزا تدوین می‌کند! هر کدام از اینها یک شخصیت مجزا از آن برند می‌سازد و به افراد و مخاطبان ارائه می‌دهد. بنابراین مخاطبان شخصیت‌های متفاوتی از برند می‌بینند و فکر می‌کنند که برند چند شخصیتی است. این بیماری بسیار خطرناک است و درمانش به مراتب دشوارتر از پیشگیری از آن است.
یکپارچگی یک کمپین موجب خلق یک هویت واحد می‌شود. حتی اگر این هویت مطلوب مخاطبان نباشد، کافی است یک تصویر ذهنی از ذهن آنان پاک شود نه چندین و چند تصویر ذهنی خوب و بد مغشوش.

متناسب با شرایط محیطی باشد(Context Oriented)
در ابتدا بهتر است مفهوم محیط(Context) را در ذهن خود یکی کنیم. شرایط محیطی(Context) به معنای در نظر گرفتن کلیه بخش‌های محیط M۳است که عبارتند از: خرد‌(Micro)، نیمه‌خرد یا نیمه‌کلان که من آن را بازار می‌نامم (Market)و کلان(Macro) به علاوه بعد چهارم یعنی زمان.
به عنوان مثال کمپین‌های خارجی کپی‌شده، برای شرایط محیطی (۳M + زمان) خود تعریف شده‌اند و اطلاعات جامع و کاملی در خصوص بازخورد آنها وجود ندارد. اگر هم داشته باشد و به فرض، موفق و اثربخش هم باشند، برای مخاطبان آن کشور یا منطقه و در زمان اجرای خود صدق می‌کند نه در زمان فعلی و شرایط محیطی کشور ما.
یکی از مهم‌ترین عوامل برای تدوین یک کمپین، سن برند است. اگر یک کودک سه ساله بیمار شود، یک فرد ۳۵ساله و یا یک فرد ۶۵ساله، حتی اگر هر سه یک نوع بیماری داشته باشند، تجویز نوع داروی آنها متفاوت است، دُز داروی آنها متفاوت است، شرایط و دوران نقاهت متفاوت هم دارند.


تن‌دوخت و اختصاصاً برای یک برند باشد(Exclusive)
نمی‌توان هر کمپین موفقی را کپی و استفاده کرد؛ حتی کمپین اختصاصی یک برند. الزاماً در زمان دیگری حتی برای همان برند هم مناسب و تن‌دوخت نخواهد بود. لزومی ندارد لباس چند سال پیش شما، امسال هم اندازه شما باشد. برند ممکن است چاق‌تر، لاغرتر، بلندتر، کوتاه‌تر و…شده باشد. در ساده‌ترین حالت اگر فرض کنیم که برند هیچ تغییری نکرده، باز هم کمپین گذشته و حتی اختصاصی یک برند مناسب نیست زیرا مخاطب، تغییر کرده است. مخاطب یک بار با این نقشه مورد حمله (ذهنی) قرار گرفته و حالا دیگر حتی اگر کمپین تن‌دوخت برند باشد، مؤثر برای ورود به ذهن و قلب همان مخاطبان نیست. مخاطب در این حالت نسبت به پیام‌های دریافتی از برند در قالب کمپین به اصطلاح «واکسینه» شده است.یونیک و اختصاصی بودن کمپین، ممکن است متودولوژی کار را تغییر ندهد اما همه خروجی‌های آن را ‌‌چنان تحت تأثیر خود قرار می‌دهد که ارائه کمپین را به برند دیگر تقریباً غیرممکن می‌کند.
«تن‌دوخت» بودن عبارت خوبی است برای آنکه آن را با مثال خیاطی برای یک فرد خاص تفسیر کنیم. در نظر بگیرید یک مرد به خیاط سفارش دوخت یک کت و شلوار مشکی می‌دهد و در میانه راه، در حالی که برش پارچه او انجام شده پشیمان می‌شود. آیا خیاط می‌تواند آن را به یک خانم که لباس شب قرمز سفارش داده، ارائه دهد؟! حتی به یک مرد دیگر که کت و شلوار مشکی هم می‌خواهد، الزاماً نمی‌توان ارائه کرد. زیرا ممکن است قد و وزن و…متفاوت داشته باشد. اما حقیقت اینجاست که خیاطی، یک حرفه است که قواعد و متودولوژی خود را دارد.

همه جانبه، جامع و ۳۶۰درجه باشد (Holistic)
یک کمپین ۳۶۰درجه، برنامه‌ای است که از منظر محتوای پیام، حامل همه جنبه‌های برند یعنی استراتژیک‌ (Strategic)، مفهومی‌(Conceptual)، تصویری‌(Visual) و کلامی(Verbal) باشد. در عین حال و از منظر ابزاری نیز، هم ابزارهای بالای خطی(ATL) و هم زیرخطی(BTL) را پوشش دهد. همین‌جا بهتر است اشاره کنم که بر خلاف برخی تصورات، ابزارهای روی خطی‌(TTL)، از منظر ابزاری قابل بررسی نیست؛ زیرا ذاتاً ابزار محسوب نمی‌شوند و استراتژی‌های یکپارچه‌سازی بین‌ ATLو BTL را شامل می‌شوند. یک کمپین جامع، همچنین باید همه زمان‌های حال، آینده و گذشته برند را در نظر بگیرد.
‌اگر کمپین ویژگی ۳۶۰درجه بودن را نداشته باشد، ممکن است از یک جهت مورد تهاجم یک کمپین دیگر (برند رقیب) قرار بگیرد. از طرفی تنها بخشی از یک مسأله اصلی برند را حل می‌کند. مثلاً یک کمپین رسانه‌ای در واقع بخشی جزیی از این کمپین ۳۶۰درجه است که مربوط به نوع، زمان، هزینه و نحوه تخصیص بودجه به ابزارها و رسانه‌ها در قالب ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)است.

یک برندینگ مناسب فواید متعددی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. از عمده دستاوردهای برندینگ آن است که می تواند به انتقال پیام شما کمک کند, منجر به افزایش اعتبار شما شده و آن را تائید می کند, منجر به متقاعد ساختن مشتریان برای تائید آن برند می گردد, منجر به وفاداری همه جانبه مشتریان نسبت به برند فوق می گردد , منجر به برقراری ارتباط با مشتریان می گردد و در نهایت به شناخت مشتریان نسبت به برند منتهی می شود.

نکته حائز  اهمیتی که در زمینه برندینگ می بایست بدان توجه نماییم آن است که اهمیتی ندارد ما در مورد برندمان چگونه می اندیشم بلکه تصورات مشتریان برند ماست که حائز اهمیت بوده و منجر به رشد هر چه بیشتر آن (برندمان) می گردد.

یکی از روش های کسب سود و درآمدزایی برای یک برند یا کالا در عصر حاضر بر  میزان رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان آن برند و کالا استوار است. از همین رو می توان اذعان نمود که تعیین نیاز مشتریان و شیوه ی رفع آن بواسطه ی سازمان ها روشنگر خدمات قابل ارائه از سوی آنها و شیوه ی عملکرد آنها خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , بیماری لیپودما و درمان آن , کاشت ریش , جراحی پلک , ,
:: برچسب‌ها: برند , برندینگ , کسب و کار , پیشرفت , برندسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد