نوشته شده توسط : امین

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.
هدف از جراحی پلاستیک در این موارد؛ بهبود عملکرد و ایجاد یک ظاهر نرمال به بخشی از بدن فرد است که آسیب دیده است.

کاهش سایز سینه ها:
این جراحی به دلایل متفاوتی انجام می شود.
گاهی وزن زیاد سینه ها، برای فرد ناراحتی های فیزیکی ایجاد می کند . در نتیجه کاهش سایز سینه ها، سبب تسکین درد فرد خواهد شد.
گاهی نیز به دلایل زیبایی فرد نیاز به انجام جراحی زیبایی سینه پیدا می کند.


عمل جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی).
بزرگی سینه یکی از مشکلاتی است که ممکن است برخی از زنان در طول حیات خود با آن دست و پنجه نرم کنند و به همین دلیل به عمل کوچک کردن سینه که از جمله عمل های زیبایی است روی بیاورند. بزرگی سینه علاوه بر آنکه ممکن اندامی نامناسب و ظاهری غیر نرمال به فرد دهد، تصورات منفی زیادی نیز در خودانگارۀ او نسبت به خودش ایجاد می کند. بزرگی سینه علاوه بر دادن ظاهری نازیبا به فرد و تحمیل فشارهای روانی بر او، می تواند تبعات فیزیکی همچون درد شانه، گردن درد، کمر درد، افتادگی بدن به جلو و .... نیز برای فرد داشته باشند. در چنین شرایطی عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی به فرد توصیه می شود.
اینکه چرا سایز سینۀ برخی از زنان بیش از حد معمول است و بعضا انجام عمل کوچک کردن سینه برای آنها ضروری می شود، ریشه در عوامل ژنتیکی، هورمونی، ساختار و اسکلت بندی بدن، وزن فرد و... دارد. در عمل کوچک کردن سینه بخشی از حجم چربی، غدد بافتی و قسمتی از پوست سینه برداشته می شود و بدین ترتیب حجم و وزن کلی سینه کاهش می یابد. باید در نظر داشته باشید که در عمل کوچک کردن سینه علاوه بر کاهش وزن و حجم سینه، فرم و شکل آنها نیز در جهت مثبت تغییر می کند. در مجموع اگر به یک یا چند مورد از موارد زیر گرفتار هستید به عمل کوچک کردن سینه فکر کنید: 1- در صورتی که وزن و سایز سینه های شما بیش از حد معمول است و از منظر زیبایی شناختی یا فیزیکی برای شما مشکل ایجاد می کنند 2- در صورتی که یکی از سینه های شما از یکی دیگر بزرگ تر باشد 3- در صورتی که مبتلا به کمر درد و گردن درد ناشی از وزن زیاد سینه ها هستید4- در صورتی که به دلیل وزن زیاد سینه در پوست زیر سینه احساس سوزش می کنید.
باید به این نکته توجه کنید که اندازۀ سینه می تواند با توجه به وزن بدن تغییر کند و به همین دلیل اضافه کردن وزن یا بارداری بعد از عمل کوچک کردن سینه، مجددا موجب تغییر در سینه شود. گرچه جراحی کوچک کردن سینه بیشتر به عنوان عملی زنانی در اذهان تداعی می شود، اما می توان از این عمل برای عمل کردن سینه های بزرگ مردان نیز استفاده کرد. عمل کوچک کردن سینۀ مردان با نام علمی ژنیکوماستی شناخته می شوند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , کاشت مژه , لیپولیز لیزری , تزریق چربی به صورت , جراحی بینی ثانویه , جراحی شکاف لب و کام , ,
:: برچسب‌ها: هزينه جراحي كوچك كردن سينه , كوچك كردن سينه بدون عمل جراحي , فيلم جراحي كوچك كردن سينه , جراحي سينه كوچك كردن , جراحي كوچك كردن سينه ني ني سايت , فيلم جراحي سينه زنان , سينه عمل شده , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

بیشتر مردم با این باور بزرگ می شوند که رفتن به دانشگاه، گرفتن نمره های خوب، خیلی سخت کار کردن و به دست آوردن شغلی خوب، گام هایی هستند که برای موفق شدن باید طی کنید. ولی امروزه، کم کم همه به این نتیجه رسیده اند که تحصیلات خوب و شغل پر منفعت دیگر فرمولی ثابت برای دستیابی به ثروت و موفقیت نیست.

تحصیلات بدون شک جایگاه خود را دارد و فاقد سزاواری و شایستگی نیست، ولی با این وجود همه اوقات لازم نیست. کارآفرین های بسیاری وجود دارند که تحصیلات رسمی زیادی ندارند، ولی توانستند به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنند.

این مطلب در مورد شخصیت هایی است که علی رغم نداشتن تحصیلات رسمی، نامی برای خود در جهان دست و پا کردند. زندگی این افراد را مطالعه کنید تا ببینید که آیا برای ساختن کسب و کاری سودآور نیاز به رفتن به دانشگاه دارید یا نه.

1. استیو جابز (Steve Jobs)


شاید کمتر کسی در جهان باشد که با داستان استیو جابز یکی از مؤسسان اپل آشنا نباشد. با اینکه جابز از دبیرستان هوم استید در سال 1972 فارغ التحصیل شد، ولی از کالج رید ترک تحصیل کرد، در حالی که والدین او به سختی می توانستند از پس خرج تحصیلات کالج او برآیند.

در زمان مرگ جابز در سال 2011، ارزش خالص او 11 میلیارد دلار بود. مسلماً در مورد کسی که دانشگاه را ترک کرده رقم بدی نیست! گفته می شود ارزش خالص استیو وازنیک همکار خوش فکر جابز 100 میلیون دلار است، و البته او هم هرگز کالج را به اتمام نرساند.
 

2. ریچارد برانسون (Richard Branson)


ارزش خالص ریچارد برانسون تقریباً بالغ بر 4.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود. برانسون که بنیانگذار خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک، ویرجین رکوردز، ویرجین موبایل و ویرجین برندز است، هرگز دبیرستان را به اتمام نرساند و در سن 16 سالگی ترک تحصیل کرد. علاوه بر این، او دچار اختلال خوانش پریشی (dyslexic) بود و عملکرد آکادمیک ضعیفی هم داشت. ولی این موضوع باعث نشد که او نتواند نامی برای خود دست و پا کند. امروز، برانسون حامی سرسخت اهمیت تحصیلات است و به شدت معتقد است که مدارس و دانشگاه ها باید کمک بیشتری به کارآفرین ها کنند و برای آن ها منابع مالی تأمین کنند.
 

3. دیو توماس (Dave Thomas)
 

دیو توماس، مؤسس و مدیرعامل امپراتوری فست فود وندیز (Wendy's)، از دبیرستان ترک تحصیل کرد تا به طور تمام وقت در رستوران هابی هاوس کار کند. با اینکه توماس در سال 2002 درگذشت، ولی گفته می شود ارزش خالص او 99 میلیون دلار بود.

توماس اولین شعبه وندیز را در سال 1969 افتتاح کرد، ولی رستوران های رنجیره ای او دچار فراز و نشیب های بسیاری شد تا اینکه شروع به حضور در صدها تبلیغ تلویزیونی کرد، و بالاخره علاقه بینندگان تلویزیونی را به دست آورد و در دهه 1990 شهرت زیادی پیدا کرد.
 

4. دیوید گرین (David Green)


دیوید گرین که ارزش خالص او نزدیک به 6 میلیارد دلار است، هرگز به دانشگاه نرفت. این مؤسس هابی لابی (فروشگاه های زنجیره ای آثار هنری) دیپلم دبیرستان دارد، ولی از خیر تحصیلات مقاطع بالاتر گذشت تا کسب و کار خانگی خود را در سال 1970 با وامی 600 دلاری شروع کند. تا سال 1972، این کسب و کار به اندازه ای موفق شده بود که او توانست اولین فروشگاه خرده فروشی خود را افتتاح کند.

گرین به عنوان فردی نیکوکار شناخته می شود. او نیمی از مجموع درآمدهای کمپانی خود را وقف امور خیریه می کند. گفته می شود که تا سال 2012، او تقریباً 500 میلیون دلار وقف خیریه کرده بود.
 

5. لری الیسون (Larry Ellison)


لری الیسون، مدیرعامل سابق شرکت اوراکل، از دو دانشگاه ترک تحصیل کرد. ارزش خالص او 54 میلیارد دلار است. بعد از ایجاد دیتابیس هایی برای سازمان سیا، الیسون به همراه دو شریک خود در سال 1977 شرکت SDL را تأسیس کرد. این کمپانی در نهایت در سال 1982 تبدیل به شرکت نرم افزاری اوراکل شد.

امروز، این میلیاردر خودساخته از مقام خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری کرده، ولی رییس هیئت مدیره و مدیر ارشد فناوری اوراکل باقی مانده است. هدف او هیچ وقت ثروتمند شدن نبود، بلکه می خواست محیط کاری ایجاد کند که خود او در آن لذت ببرد.
 

6. کوین رز (Kevin Rose)


این کارآفرین اینترنتی زیر 40 سال، شرکت های Revision3، Pownce و Milk را تأسیس کرد، ولی احتمالاً بیش از همه به خاطر وبسایت دیگ (Digg) شناخته می شود. او وارد دانشگاه نوادا در لاس وگاس در رشته علوم کامپیوتری شد، ولی بعد از دو سال انصراف داد.

امروز رز مدیرعامل HODINKEE، عضو هیئت مدیره Tony Hawk Foundation و یکی از مشاوران سرمایه گذاری گوگل است.
 

7. مایکل دل (Michael Dell)


مایکل دل همانطور که از نامش پیداست، بنیانگذار شرکت کامپیوترهای Dell است. ارزش خالص او بالغ بر 20 میلیارد دلار تخمین زده می شود. او وارد دانشگاه تگزاس شد، ولی در نهایت انصراف داد. در خوابگاه دانشگاه، او شالوده چیزی را طرح ریزی کرد که بعداً تبدیل به شرکت Dell شد. بعد از موفقیت در فروختن پکیج های آپگرید برای کامپیوترهای شخصی، او در ادامه کسب و کار بسیار بزرگتری را ایجاد کرد.
 
تا سال 1992، دل با 27 سال سن جوان ترین مدیرعامل در لیست فورچون 500 شده بود.
 

8. ریچل ری (Rachael Ray)
 

این نویسنده، کارآفرین و ستاره تلویزیونی برنامه های آشپزی هرگز به دانشگاه نرفت، و از هیچ گونه آموزش حرفه ای در هنر آشپزی برخوردار نیست. ارزش خالص او 60 میلیون دلار است، که مسلماً رقم بسیار خوبی برای کسی است که هیچ گونه مدرکی در زمینه کاری خود ندارد.

او بعد از اجرای اولین تاک شو یا برنامه گفتگومحور خود در سال 2006، آن را از طریق حضور در برنامه معروف اپرا وینفری تبلیغ کرد. او در برنامه های معروف متعدد دیگری نیز حضور داشته است.

حرف آخر؟

امروز در عصر اطلاعات، راه های بسیاری برای یادگیری و توسعه مهارت هایی که برای کارآفرین شدن نیاز دارید، وجود دارد. بیشتر کارآفرینان هم عقیده هستند که حمایت بیشتری به خصوص از طریق مؤسسات آموزشی می توانست برایشان وجود داشته باشد. ولی امروزه منابع بسیار و رایج تر از گذشته شده اند، به خصوص منابع آنلاین.

نصیحت داستان چیست؟ یک فرد با اراده همیشه راهی پیدا می کند. تحصیلات می تواند کمک یا مانعی در مسیر موفقیت باشد. اگر تحصیلات برایتان تبدیل به مانع شود، کسانی که روحیه کارآفرینی داشته باشند آن را کنار می زنند و مسیر خود را انتخاب می کنند.



:: موضوعات مرتبط: لاغری موضعی با کویتیشن , طب سوزنی , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , شکم آبجو چیست؟ , کاشت ریش , کاشت مژه , جراحی پلک , تزریق ژل و فیلر , لیپوساکشن اندام ها , ,
:: برچسب‌ها: کارآفرین , موفق , موفقیت , استیو جابز , ریچارد برانسون , دیو توماس , دیوید گرین , لری الیسون , کوین رز , مایکل دل ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

گوشی‌های میان‌رده‌ی «سامسونگ» هر روز با نام‌ و پسوندهای جدید معرفی می‌شوند و فقط با چند تغییر کوچک در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرند. سامسونگ این بار از نسل جدید گلکسی A رونمایی کرده و قصد دارد به‌زودی آن‌ها را روانه‌ی بازارهای جهانی کند. گوشی موبایل «گلکسی A7 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A7 2017 Dual SIM) از این سری، یک میان‌رده‌ی باکیفیت به ‌حساب می‌آید. این گوشی با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه بهره برده که آن را از همتای 2016 خود متمایز می‌کند. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان‌رده هستند. سامسونگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر در گلکسیA7 2017 ، تراشه‌ی 64بیتی اگزینوس 7880 را در نظر گرفته که 8 هسته‌ی پردازنده‌ با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز دارد؛ 3 گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار دارد که به روان‌ترشدن محصول کمک می‌کند. گلکسی A7 2017 از حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی بهره برده و می‌تواند کارت حافظه‌ی جانبی تا 256 گیگابایت را پشتیبانی کند. طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fiو NFC هم در این محصول وجود دارد که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران A7 2017 به ارمغان خواهد آورد. نمایشگری با پنل OLED و فناوری Super AMOLED به‌اندازه‌ی 5.7 اینچ و رزولوشن FullHD برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم مناسب 386 پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد. برای محافظت از آن هم، از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است. این نمایشگر قابلیت دریافت تا 10 لمس هم‌زمان را دارد و برای بازی و فیلم‌دیدن کاملا مناسب خواهد بود. برای پاسخ به نیاز علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل، سامسونگ دو سنسور 16مگاپیکسلی را در A7 2017 به خدمت گرفته که با داشتن امکانات فراوان، برای یک میان‌رده عالی به نظر می‌رسد. دوربین اصلی که به فلشی از نوع LED مجهز شده است، می‌تواند در مکان‌هایی با نور کم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. دوربین سلفی گلکسی A7 هم سنسوری 16مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب کند و درنتیجه تصاویر بهتری هم ثبت می‌کند. گلکسی A7 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و از دو سیم‌کارت در سایز نانو پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ضخامت 7.9، طول 156.8 و عرض 77.6 میلی‌متری اشاره کرد که مناسب با نمایشگر 5.7اینچی‌ آن در نظر گرفته شده  است. در نسل جدید گلکسی A7، اندروید مارشمالو ایفای نقش می‌کند و یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی، وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد. اگر شما از کاربران محصولات سامسونگ هستید، محصول جدید این شرکت با عنوان A7 2017 می‌تواند به‌عنوان یک میان‌رده‌ی قدرتمند بخش عمده‌ای از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد.



:: موضوعات مرتبط: بارداری بعد از لیپوماتیک , کاشت ریش , پیوند مو , کاشت مژه , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: موبایل , گلکسی , a7 , سامسونگ , تراشه ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

ذخیره سازی فایل ها در فتوشاپ


در این آموزش نحوه ذخیره سازی فایل ها در فتوشاپ را فرا خواهید گرفت. ممکن است در ابتدا اینگونه به نظر برسد که ذخیره کردن فایل در فتوشاپ نیز مانند سایر نرم افزار هاست و تنها باید روی گزینه Save کلیک کرد. اما قضیه به این سادگی ها هم نیست. در واقع فتوشاپ همیشه ادعا کرده است که تمامی انواع فورمت های فایل های تصویری را پشتیبانی می کند. لیست کردن تمام این فورمت ها شاید چندان کارآمد نباشد اما لازم است که شما اطلاعاتی راجع به ۴ فورمت اصلی رایج در دنیای دیجیتال را داشته باشید. این چهار فورمت عبارتند از tif، png، jpg و فورمت اختصاصی فتوشاپ یعنی PSD که با آن میتوان لایه ها را در یک فایل ذخیره کرد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که فتوشاپ یک ویژگی خاص برای مواقع crash کردن برنامه دارد. برای این منظور مطابق تصویر زیر به منوی Edit بروید و از قسمت Preferences گزینه File Handling را انتخاب کنید.



مطمئن شوید که گزینه Automatically Save Recovery Information حتما انتخاب شده باشد. با این کار در صورت بروز خطا در برنامه و بسته شدن آن یا مثلا قطع برق همیشه یک نسخه پشتیبان از فایل شما ذخیره می شود که قابل بازیابی است. پیشنهاد من این است که گزینه هر ۵ دقیقه را انتخاب کنید. به این ترتیب هر ۵ دقیقه یک بک آپ از فایل شما ذخیره می شود.

در ادامه به ذکر نکاتی مهم در ذخیره سازی فایل ها و جلوگیری از از بین رفتن اطلاعات می پردازیم. ابتدا من یک تصویر را که از ۳ لایه تشکیل شده است باز می کنم (یک لایه تصویر اصلی و دو لایه Adjustment) سپس دو لایه Adjustment را مطابق شکل زیر با نگه داشتن دکمه Shift و کلیک روی آنها انتخاب می کنم.

 

حال با زدن دکمه Backspace این دو لایه را پاک می کنم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با این کار دو ستاره در جلوی نام فایل در پنجره فتوشاپ ظاهر می شود.


ستاره  داخل پرانتز به این معنی است که این تصویر از یک Color Profile متفاوت نسبت به آنچه فتوشاپ روی آن تنظیم شده است استفاده می کند. فعلا نیازی نیست نگران این موضوع باشیم و فعلا از ستاره داخل پرانتز صرف نظر می کنیم. اما مفهوم ستاره بیرون پرانتز این است که تغییرات ذخیره نشده ای وجود دارد و بنابراین احتمال از دست رفتن این اطلاعات ذخیره نشده وجود دارد.

برای ذخیره کردن اطلاعات می توان به منوی File رفت و گزینه Save را انتخاب کرد و یا از کلید میانبر آن یعنی Ctrl+S استفاده کرد.

 

با این کار فایل ذخیره شده و ستاره های بیرون و داخل پرانتز محو می شوند. اما مشکلی که با این کار به وجود می آید این است که فایل روی فایل ارجینال ذخیره شده و بنابراین لایه های Adjustment ما نیز پاک شده اند. در واقع این مشکل بسیار رایج است به خصوص زمانی که از کلید میانبر ذخیره کردن یعنی Ctrl+S استفاده می شود. چون کلید S ما بین دو کلید A و D قرار گرفته و کلیدهای میانبر CTRL+A و CTRL+D نیز از پرکاربردترین کلیدهای میانبر در فتوشاپ هستند. و احتمال اینکه اشتباها به جای آنها Ctrl+S فشرده شود بسیار زیاد است. اما نگران نباشید. با فتوشاپ تقریبا همیشه می توان در زمان به عقب بازگشت! برای این کار ابتدا مطابق تصویر زیر به منوی Window رفته و سپس گزینه History را انتخاب کنید:

 

بدین ترتیب پنل History ظاهر می شود. در پنل History لیستی از تمامی تغییرات انجام شده روی فایل از زمان باز کردن آن دیده میشود. در این مورد خاص ما بعد از باز کردن فایل دو لایه را حذف کردیم و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این دو مرحله یعنی باز کردن فایل و حذف لایه ها در پنل History ثبت شده است.

 

به منظور نمایش بهتر من پنل لایه ها و پنل تاریخچه را کنار هم قرار داده ام. برای بازیابی لایه های حذف شده مطابق تصویر بالا کافی است روی مرحله Open در پنل History یا تاریخچه کلیک کنید و همانطور که در قسمت شماره دو تصویر بالا نمایش دهده شده مشاهده می کنید که لایه های حذف شده مجددا پدیدار شدند. حالا مجددا به منوی فایل می رویم و گزینه Save را انتخاب می کنیم تا اطلاعات بازیابی شده مجددا در فایل ذخیره شوند. نکته دیگر اینکه در فتوشاپ بر خلاف سایر نرم افزار ها حتی Revert کردن هم قابل بازگشت است و می توان از پنل History آن را بازیابی کرد.

اما توجه داشته باشید که لیست تغییرات تنها تا زمانی که فایل شما باز است در دسترس شماست و اگر فایل را ببندید دیگر نمی توانید به تغییرات قبلی بازگردید. هنگامی که شما قبل از ذخیره کردن فایل بخواهید آن را ببندید فتوشاپ پیغامی مشابه زیر به شما نمایش می دهد:


اگر روی Yes کلیک کنید اطلاعاتی که ناخواسته پاک کرده اید دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. پیشنهاد من این است که هیچگاه این کار را انجام ندهید. هرگاه چنین پیغامی دیدید ابتدا Cancel کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا فایل را ذخیره کنید یا خیر.

هنگامی که قصد دارید تغییراتی در فایل PSD خود اعمال کنید و نسخه جدید از آن ایجاد کنید باید از دستور آشنای Save as استفاده کنید. برای این منظور پس از اعمال تغییرات مطابق تصویر زیر ابتدا به منوی File رفته و گزینه Save as را انتخاب کنبد.



پس از باز شدن پنجره save as مطابق شکل زیر ابتدا یک نام متفاوت وارد کنید. همچنین در منوی فورمت فایل، فورمت فتوشاپ را انتخاب کنید.



:: موضوعات مرتبط: افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , کاشت مژه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , فتوشاپ , ذخیره سازی , فایل , پنل , لایه ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد