نوشته شده توسط : امین

 

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

ترکیب ليپوماتيك،ليپوليز،اولترازد همراه با جراحى ابدومينوپلاستى

در افرادی که چاقی موضعی در بالای شکم و پهلوها دارند و هم قسمت پایین شکمشان افتاده است با ترکیب دو روش بالا میتوان به نتایج مطلوبی دست یافت.در این روش ابتدا چربی های موضعی اضافی نواحی گفته شده خارج میشود و تمام پوست اضافه و آویزان قسمت زیر شکم برداشته میشود . در نهایت پس از ترمیم جدار شل شده شکم و دوختن ناف به محل جدیدش لبه بالایی برش به برش تحتانی وصل و دوخته میشود. اکثر افراد مراجعه کننده در این گروه قرار می گیرند. همچنین اکثر افراد دچار چاقی و افتادگی ناحیه پوبیس (قسمتی از بدن زیر شکم وبالای ناحیه تناسلی) هستند که در این عمل کاملا اصلاح میشود.
محل انجام جراحی و روش بیهوشی
این عمل با بیهوشی عمومى انجام شده و نیاز به 24 ساعت بستری دارد ولی اگر حال عمومی فرد خوب باشد میتواند زودتر ترخیص شود طول عمل 4-2 است .
مراحل پس از جراحی
پس از جراحی بیمار شکم بند یا گن مخصوصی راطبق صلاحدید جراح به مدت چند هفته تا چند ماه میپوشد.
پس از عمل وجود کمی درد کبودی وتورم عادی میباشد.روی زخمها پانسمان مخصوص زده میشود که بهتر است 3-5 روز آب به آن زده نشود و پس از این مدت دوش گرفتن اشکالی ندارد ولی تا ده روز بهتر است زخم پانسمان شود.
تمام بخیه ها جذبی هستند و نیازی به برداشتن ندارند. کافییست فرد تا یک هفته در منزل استراحت نماید و بایستی حرکات چرخشی کمر را محدود کند.وبه علت احساس کشیدگی در محل بخیه ها بهتر است مدتی با حالت کمی خمیده به جلو راه برود . و در حالت خوابیده هم بالشی زیر زانو هایش قرار دهد .در دو ماه اول پیاده روی آرام مانعی ندارد ولی انجام حرکات ورزشی کامل و شکم اگر عمل ابدومینو پلاستی کرده اید تنها پس از شش ماه امکان دارد.
عوارض زودرس مثل عفونت و خونریزی بسیار نادر است . بیشترین عارضه که بیمار را نگران میکند ایجاد اسکار بد شکل در محل برش جراحی است که اگر دستورات پزشک رعایت شود به حداقل ممکن میرسد.
یکی از شایعترین عوارض ورم است که گاهی دو-سه ماه وقت لازم است تا برطرف شود.
نتیحه این عمل ایجاد شکم صافتر خوش فرمتر با باقی گذاشتن حداقل چروک و ترک میباشد. برای نهایی شدن فرم شکم گاهی تا چند ماه بایستی صبر کرد .



:: موضوعات مرتبط: لیپوماتیک , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , اقدامات قبل و بعد از جراحی زیبائی شکم , لاغری و پیکر تراشی , پوست و زیبائی , بوتاکس , پاکسازی و لایه برداری پوست , جوان سازی , درمان کک لک مک و جای جوش , کاشت ریش , لیپوساکشن مردان , لیپوساکشن اندام ها , لیپوساکش ساق پا , ,
:: برچسب‌ها: هزینه عمل تامی تاک , هزینه جراحی ابدومینوپلاستی , مطب دکتر لعل خوشاب , لیپو مینی لیفت , تصاویر جراحی شکم , عوارض مینی ابدومینوپلاستی , جراحي ابدومينوپلاستي , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد